2009年3月12日 星期四

傢俬設計005

M字頭幫我地度完size後,隔左2日就出到圖畀我地睇,初步都符合我地既要求,於是佢地就開始畫埋間格圖畀我地。
我地睇過後,當然有地方要執喇,例如我地構思左一D放衫褲、家庭用品既位置等等,都要諗得好清楚,尤其是係尺寸,否則造完件傢俬後,到頭來原來係放唔落,就唔知點算好!
而designer好好耐性,即刻幫我地再改幅圖,仔細地將逐個位置設計好,我地足足傾左3個鐘頭,終於落實了大部份的傢俬設計,只係差書櫃*、客房既吊櫃及大廳的裝飾牆鏡*未得,但已經邁進了一大步!希望呢個星期內能完成全部設計喇!

*書櫃: 我地去到showroom,見到一個好0岩心水既書櫃,在我們而言,那書櫃極具時尚感,
但designer唔知我地想要0個個款,所以要再畫過。
*裝飾鏡牆: 度過後要整9尺半既size,價錢計落都唔平,但又好靚喎,所以要再諗諗。

沒有留言:

張貼留言