2009年8月1日 星期六

台灣之行 7月28日

今天早上九點鐘出發,
食老蔡水煎包同良品牛肉麵做早餐,
跟住就去左台北動物園,
坐捷運都唔快,
去到我個人認為都幾好玩,
兩個鐘頭睇左樹熊(其實超無聊,只係未見過,入到去又見唔到佢地個樣),
又睇左夜行性動物,幾得意,
尤其是貓頭鷹扮許文強,
之後又近距離睇到大熊貓團團圓圓,
下次黎台北要預一整個下午先睇得晒。
LUNCH出去食邊田庄,
D野都幾好食,但其實都幾貴,
埋單每人要七八十蚊港幣,
唔係一般既食肆。
但佢個杯梅茶真係不得不飲,
我地個個都淨係飲杯梅茶,
普通熱茶都冇人吼。
原來有得添飲,可惜事後先發現。
然後我同老婆去左試衫,
風SIR冇返工,
只係我地自己係度衫同埋講下想去邊,
揀衫都冇咩特別,
但我覺得都係揀左一D較少人著而又靚既款式,
唔要黃色、藍色、紫色飄飄下個D”指定”款式,
希望可以影到一個特別D既效果,
唔好同其他人千篇一律咁啦!
唔夠兩個鐘揀晒衫,
之後就入淡水行街,
其實上年都去過,不過今年就計劃得周詳D,
同埋今日天氣好好,終於可以搭船去漁人碼頭,
總算同上年有D唔同。
情人橋始終係最靚既景點,
仲影埋日落黃昏,好靚啊!
仲要等埋條橋夜晚七點鐘著埋燈影下相先走。
差不多九點就出到市區食放牛班,
以學校班房為設計主題,
D野食都幾好味(我覺得細碟左D),
但都食飽飽返酒店呢~~~



沒有留言:

張貼留言