2009年8月3日 星期一

台灣之行 7月29日

今日係影相既大日子
凌晨四點鐘就起醒左
因為大家都怕自己起唔到身
結果一齊四點鐘醒左...哈哈

最終都係七點鐘起身
七點九已經到左婚紗店
連造型師JOYCE都未返到

上到去化粧其實好快
八點幾開始
九點幾就化好晒換埋衫
風SIR亦都返到
佢完全冇同我地溝通過我地想要D咩既感覺
但後來睇相都OK
感覺幾對辦

老婆換完衫出黎
著住套婚紗既女人係特別靚
入到去影樓影D單色背景
紅呀黑呀黃呀
開頭我以為應該都幾肉酸
同埋佢叫我地擺D POST都有D怪
可能係唔慣咁樣影相
影影下都OK喇...感覺好似熱完身開始入局
換左兩三套衫就出外景喇
都只不過係十一點幾

先到自來水博物館
中午時分...陽光普照
結果就帶出左我既"咪咪眼"
一叫我望天就等於收埋我既眼珠
風SIR最終都放棄
叫我地對望下咁就算
佢都怕影完D相唔要得
影左大概一個鐘就離開

跟住坐車去淡水
都幾遠車程
大家都係車度訓著左
大概一點半左右到達小白宮附近
我地先食野
佢地帶左我地去好出名既淡水阿給老店
我地終於都試過阿給係咩東東喇

食完野休息一陣就換衫入小白宮影相
我就在車上換衫
初頭都有一D尷尬
因為車頭玻璃係沒遮沒擋
但原來老婆仲犀利
老婆坐係度造型師幫佢換衫
係唔需要遮擋都完全唔會走光
更厲害!~!~!~

小白宮都影左差唔多一個鐘
仲有影埋BB TIM
造型師仲幫我地用自己部相機幫BB影左D相
跟住又去左草地木橋影左D相
都有BB份呢
可惜係我唔小心整唔見左部相機
連埋D相一次過報銷晒
唉...都係我粗心大意...掃晒興

但都唔可以影響我地既心情
我地接住去左教堂同小碼頭影
尤其小碼頭D相影得唔錯
最後一站就去到漁人碼頭情人橋喇
情人橋同碼頭影左幾張夕陽照
之後就要等天黑 (差不多成個鐘!!!)
因為晚上七點情人橋會著燈
我地重點就係要呢個夜景呢

初時我以為返到去公司
佢地會搵我地食飯
(初頭買PACKAGE時佢地話會介紹我地食好野
我以為我要請佢地食飯呢)
點知一返到公司佢地已經忙緊要做生意
唔知點解個晚特別多人
揀相呀或者係黎搵PACKAGE
結果我地找完尾數就去左西門町搵埋華華佢地食飯

全日過程好累...但好開心
影到好多相...但老婆又擔心D相影得唔靚
但係好唔開心我自己大意整唔見部相機
BB D相冇晒喇~~~
嗚~~~~

沒有留言:

張貼留言