2009年8月7日 星期五

台灣之行 7月30日

第四日早上本想食肉糉
點知原來十點先開門
結果就買左幾個水煎飽就搭捷運
去景安站轉搭巴士去小人國
原來一D都唔近
搭成個鐘巴士先到小人國
去到門口見到職員D衫有D反胃
但都擋不住我地既熱情
一入到去先係小人國
仲同BB影左好多相
當中亦都搵到好多叮噹(都係咁叫親切D)
跟住地圖行
終於搵到多啦A夢館
亦係我地今日黎既最住要目的
入到去有好多叮噹既場景
我地一行六人亦都好識配合場景影相
仲買左一個竹蜻蜓送俾LUDWIG仔
之後去左機動遊戲部分
食完午飯佢地就去左玩機動遊戲
仲有機會帶埋BB同靜兒(香)合照呢~~
大概四點幾就離開
我地兩老(哈)就去左揀相
佢地就自己行信義區
我地終於都收到D相
唔知係真定假
覺得自己影D相係靚過人地0個D(O晒咀)
結果揀左超過150張相
破財喇~~~人生先得一次
覺得靚就梗係買啦
費事第時後悔啦
不過就要努力儲錢喇~~~
跟住九點幾去到上合屋食自助餐
經過全日既勞累
其實都沒太多心機食野
反而係坐低傾下偈
結果食到十二點幾人地打烊我地先走
完結我地第四日既旅程

沒有留言:

張貼留言